zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Kadencja 2014 - 2018
Rada Powiatu Jarocińskiego
Komisja Budżetu i Rozwoju, Komisja Zdrowia i Spraw Społecznych
Posiedzenie w dniu 27 maja 2024, godz. 14:00
Posiedzenia
Interpelacje i zapytania
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Powiatu Jarocińskiego
Porządek obrad
1.
Działanie i funkcjonowanie Domu Pomocy Społecznej w Kotlinie.
DPS za 2023 rok.docx (0,04MB)
14:42
2.
Informacja o stopniu wykorzystania łóżek na poszczególnych oddziałach oraz wynik finansowy poszczególnych oddziałów w „Szpital Powiatowy w Jarocinie” Sp. z o.o.
Analiza wykorzystania łóżek w Szpitalu 2023.pdf (0,44MB)
14:46
3.
Zaopiniowanie projektu uchwały Rady Powiatu Jarocińskiego w sprawie nadania Statutu Domowi Pomocy Społecznej im. Marii Kaczyńskiej w Kotlinie.
statut DPS.pdf (1,01MB)
Głosowanie jawne
(Zaopiniowanie projektu uchwały Rady Powiatu Jarocińskiego w sprawie na...)
14:51
4.
Zaopiniowanie projektu uchwały Rady Powiatu Jarocińskiego w sprawie ustalenia wysokości opłat za usługi wsparcia krótkoterminowego w Domu Pomocy Społecznej im. Marii Kaczyńskiej w Kotlinie.
oplaty dps.pdf (0,39MB)
Głosowanie jawne
(Zaopiniowanie projektu uchwały Rady Powiatu Jarocińskiego w sprawie us...)
Głosowanie jawne
(Zaopiniowanie projektu uchwały Rady Powiatu Jarocińskiego w sprawie us...)
14:55
5.
Zaopiniowanie projektu uchwały Rady Powiatu Jarocińskiego zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Jarocińskiego na lata 2024 - 2030.
wpf maj.pdf (2,88MB)
Głosowanie jawne
(Zaopiniowanie projektu uchwały Rady Powiatu Jarocińskiego zmieniająca...)
15:05
6.
Zaopiniowanie projektu uchwały Rady Powiatu Jarocińskiego zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu Powiatu Jarocińskiego na 2024 r.
zm budzetu maj.pdf (6,5MB)
Głosowanie jawne
(Zaopiniowanie projektu uchwały Rady Powiatu Jarocińskiego zmieniającej...)
Głosowanie jawne
(Zaopiniowanie projektu uchwały Rady Powiatu Jarocińskiego zmieniającej...)
15:08
7.
Sprawy bieżące.